Dostępność dla osób o szczególnych potrzebach

Zadania Koordynatora ds. dostępności:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do postępowań i czynności wykonywanych na terenie sądów apelacji poznańskiej,
  • koordynacja wdrożenia planów działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przygotowywanych przez sądy apelacji poznańskiej,
  • monitorowanie działalności sądów apelacji poznańskiej w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Koordynatorem ds. dostępności dla sądów z obszaru apelacji poznańskiej jest:

Patryk Piechocki - zastępca kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
tel. +48 61 8274593
e-mail: koordynator.dostepnosci@poznan.sa.gov.pl

 

Sąd Rejonowy w Kole - realizując obowiązek wynikający z art. 11 pkt 1 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczegónymi potrzebami (Dz. U. 2020, poz. 1062) - publikuje raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan na dzień 01.01.2021 r.

Rejestr zmian dla: Dostępność dla osób o szczególnych potrzebach

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Kole
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2021-04-21
Publikacja w dniu:
2021-04-21
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Kole
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2021-04-21
Publikacja w dniu:
2021-04-21
Opis zmiany:
b/d
Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Kole
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2021-02-16
Publikacja w dniu:
2021-02-16
Opis zmiany:
b/d