Koordynator ds. dostępności

Zadania Koordynatora ds. dostępności:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do postępowań i czynności wykonywanych na terenie sądów apelacji poznańskiej,
  • koordynacja wdrożenia planów działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przygotowywanych przez sądy apelacji poznańskiej,
  • monitorowanie działalności sądów apelacji poznańskiej w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Koordynatorem ds. dostępności dla sądów z obszaru apelacji poznańskiej jest:

Patryk Piechocki - zastępca kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
tel. +48 61 8274593
e-mail: koordynator.dostepnosci@poznan.sa.gov.pl

Rejestr zmian dla: Koordynator ds. dostępności

Podmiot odpowiedzialny:
Sąd Rejonowy w Kole
Wytworzył:
b/d
Opublikował:
Administrator
Dokument z dnia:
2021-02-16
Publikacja w dniu:
2021-02-16
Opis zmiany:
b/d