Koordynator ds. dostępności
Zadania Koordynatora ds. dostępności:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do postępowań i czynności wykonywanych na terenie sądów apelacji poznańskiej,
- koordynacja wdrożenia planów działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przygotowywanych przez sądy apelacji poznańskiej,
- monitorowanie działalności sądów apelacji poznańskiej w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynatorem ds. dostępności dla sądów z obszaru apelacji poznańskiej jest:
Patryk Piechocki - zastępca kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
tel. +48 61 8274593
e-mail: koordynator.dostepnosci@poznan.sa.gov.pl
Rejestr zmian dla: Koordynator ds. dostępności
- Podmiot odpowiedzialny:
- Sąd Rejonowy w Kole
- Wytworzył:
- b/d
- Opublikował:
- Administrator
- Dokument z dnia:
- 2021-02-16
- Publikacja w dniu:
- 2021-02-16
- Opis zmiany:
- b/d